home *** CD-ROM | disk | FTP | other *** search
/ PC World Komputer 1997 July & August / Pcwk7897.iso / forum / kostki / ^czytaj.txt next >
Text File  |  1996-06-05  |  4KB  |  78 lines

  1.           ==========================
  2.             * SZALONE KOSTKI 3.2 *
  3.           ==========================
  4.     to gra losowo-decyzyjna pod Windows 3.1+ /95 w trybie VGA
  5.     opracowana przy pomocy pakietu Microsoft Visual Basic 3.0.
  6.     W tej aplikacji wykonywalny program z pliku ^KOSTKI.EXE
  7.     korzysta z procedur biblioteki dynamicznej VBRUN300.DLL,
  8.     dlatego konieczne jest zainstalowanie obydwu tych plik≤w.
  9.     Zadanie to wykonuje program ^DODAJ.EXE najpierw spod DOSa
  10.     (szukanie lub dodanie biblioteki przy pomocy EXPAND.EXE),
  11.     po czym program przechodzi samoczynnie do pracy w Windows
  12.     (wpisanie plik≤w, parametr≤w inicjacji i element≤w okna).
  13.  
  14. UWAGA    Najlepiej instaluj bez Windows i rezydentnych program≤w,
  15.     z plik≤w umieszczonych wprost na dysku, bez podkatalogu.
  16.     Wpisz odpowiednio do wykorzystywanej stacji dysk≤w:
  17.     a:^dodaj      b:^dodaj      c:^dodaj    lub    d:^dodaj
  18. albo    
  19.     o ile masz plik VBRUN300.DLL w katalogu Windows\System\
  20.     spod Managera Windows:     Plik / Uruchom.. ^dodaj.exe
  21.     lub w Windows 95:    Start / Uruchom.. ^dodaj.exe
  22.  
  23.            -------------------------
  24.              PARAMETRY - OPCJE GRY
  25.            -------------------------
  26.         Podczas instalacji w pliku WIN.INI powstaje sekcja
  27. [Kostki]    w kt≤rej program przechowuje istotne parametry:
  28. licencja=    DOPISZ TAM NOTATNIKIEM NUMER UZYSKANEJ LICENCJI !
  29.     Kolejne parametry to opcje gry, zmieniane z Menu programu
  30.     i utrwalane, o ile nie porzucono gry przez <Zamknij Okno>.
  31. rekord=-    Ukryta- / widoczna+ kolumna z najlepszym wynikiem
  32.           (komputer odtwarza punkty a gracz goni rekord).
  33. nazwy=+        Widoczne+ / ukryte- nazewnictwo kombinacji kostek
  34.           (konieczne do usprawnienia dialogu zawodnik≤w).
  35. ton=+        Aktywna+ / wyciszona- sygnalizacja udanych rzut≤w
  36.           (wspomaga dostrzeganie najlepszych kombinacji).
  37. rytm=+        Szybsze+ / wolniejsze- tempo gry i strata punkt≤w
  38.           (spowolnienie przydatne na etapie rozpoznania).
  39. kr≤j=-1 1 1 1    Pierwsza liczba oznacza numer czcionki, przy czym
  40.         -1 to podstawowa MSSansSerif (- ujawnia logo gry)
  41.         a 0,1,...99 to inne zainstalowane w Twym Windows.
  42.         Druga liczba precyzuje kr≤j czcionek: 1 = Bold,
  43.         trzecia wyznacza pochylenie czcionek: 0 = Italic,
  44.         czwarta dotyczy rozmiaru: 0=8pkt 1=10pkt 2=12pkt. 
  45. kolor=&HC0C0C0      Barwa (pierwotnie szara) lub desenie w tle okna.
  46.         Zmieniaj stosownie do otoczenia, pory dnia, gustu.
  47.     Dalsze znaki to automatycznie zapisywane punkty rekord≤w;
  48.     gdy rekord jest zbyt wysoki - skasuj edytorem jeden znak:
  49. max=7E85D929ÿû¿Åû»É┤/^F666666╜└║└╖╝╜
  50. mid=6BC53724ÿû¿Åû»É┤/^F666666        (pierwotnie)
  51. min=5F44DA1Fÿû¿Åû»É┤/!F
  52.     Na koniec informacja o miejscu zainstalowania plik≤w gry:
  53. ^kostki.exe=        standardowo    C:\WINDOWS\..
  54. vbrun300.dll=        koniecznie    C:\WINDOWS\SYSTEM\..
  55.     Program instalacyjny sam nie tworzy nowego podkatalogu.
  56.  
  57.            -------------------------
  58.              ROZPOWSZECHNIANIE GRY
  59.            -------------------------
  60.     Dozwolone jest gratisowe, niekomercyjne powielanie gry
  61.     w oryginalnej postaci kompletu 4 plik≤w instalacyjnych:
  62.  
  63.     ^CZYTAJ.TXT   ^DODAJ.EXE   ^KOSTKI.EX_   VBRUN300.DL_
  64.  
  65.     Program instalacyjny sprawdza stan plik≤w i systemu.
  66.     W przypadku wykrycia usterek przerywa instalowanie.
  67.      - Nie instaluj i nie powielaj uszkodzonych plik≤w.
  68.  
  69.     Uruchomienie gry bez licencji blokuje tylko fragment menu,
  70.     pozostaje czynny Pokaz, Opis oraz wszystkie tryby i opcje.
  71.  
  72.     Rozpoznaj walory gry i w przypadku zainteresowania:
  73.        1. Przeczytaj o kosztach uzyskania licencji.
  74.        2. Podaj autorowi sw≤j numer rejestracyjny.
  75.        3. Otrzymasz za zaliczeniem numer licencji.
  76.  
  77.         e-mail:      uberman@hum.amu.edu.pl
  78. =================================================================